Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

6 Haziran 2013 Perşembe

Erman Kılıç, Galatasaray'a transfer oldu - TÜRK TELEKOM'A ÇIKMAK İSTİYORUM!

Erman Kılıç, Galatasarayda

Erman Kılıç, Galatasaray'da

Galatasaray, Sivasspor'un başarılı orta saha oyuncusu Erman Kılıç'la sözleşme imzaladı.


Galatasaray, Sivasspor'un 29 yaşındaki başarılı orta saha oyuncusu Erman Kılıç'la 2 + 1 yıllık sözleşme imzaladı. 2010 yılından beri Sivasspor forması giyen Erman, geçen sezon çıktığı 46 maçta 9 gol kaydetti. Erman Kılıç'ın geçtiğimiz sezon başı Beşiktaş'la da transfer görüşmeleri olmuş ancak oyuncu kulübünde kalmıştı.

Transferinin açıklanmasının ardından GSTV’ye açıklamalarda bulunan Erman Kılıç, heyecanından dolayı konuşmakta zorlandığını dile getirerek, "Galatasaray gibi bir camiaya geldiğim için mutlu ve heyecanlıyım. Transferimde emeği geçen herkese, başta Fatih hocaya çok teşekkür ediyorum. Kendisi bu transferin olmasını istedi ve beni aldı.

TÜRK TELEKOM'A ÇIKMAK İSTİYORUM
Çok çalışıp, mücadele ederek beni sevenleri utandırmayacağım. Hocamın bana duyduğu güveni boşa çıkartmayacağım" diye konuştu. Galatasaray’ın Avrupa’da ve Türkiye’de çok iyi işler yaptığını anlatan tecrübeli futbolcu, "Benim de bundan sonraki başarılarda bir katkım olursa çok iyi olur" dedi. Sarı-kırmızılı taraftarlar hakkındaki düşüncelerini de aktaran Erman, "Galatasaray taraftarı her zaman Galatasaray’ın arkasında duruyor. Bundan sonra da öyle olacağını düşünüyorum. Rakip olarak Türk Telekom Arena’ya çıktığımda çok farklı duygular hissettim. Fakat şimdi aileden birisi olarak daha güzel şeyler hissedeceğimi düşünüyorum" şeklinde konuştu.

Kaynak: POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com