Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

28 Kasım 2012 Çarşamba

İntibak kapsamındaki 2 milyon emekli intibak zammını nasıl öğrenebilir?

Tablolarda kendi prim günümü göremiyorum. 9 bin 200 günle emekli oldum. Emre B. 

İntibak kapsamındaki 2 milyon emeklinin hepsi için ayrı ayrı tablo yapamıyoruz. Bu nedenle en genel prim günlerinden hesaplama yaptık. Size en yakın prim günü tablosuna bakarak aşağı yukarı bilgi sahibi olabilirsiniz. Biz üst göstergeden, 3 bin 600, 5 bin, 7 bin 400 ve 9 bin prim günlerinden emekli olanlar için intibak zammı tablolarını yayınlıyoruz. Siz 9 bin prim günü tablosuna bakabilirsiniz. 

Kaynak: TAKVİM

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

  1. 18 yıl SSK 3.5 yıl Bağ-Kur primi ödedim İntibak alabilecek miyim?
  2. 2003 yılında emekli oldum bana intibak zammı ödenecek mi? - Yeni !!
  3. Babamın maaşını alan anneme de intibak zammı ödenecek mi? - Yeni !!
  4. Banka sandıklarından emekli olanlara intibak var mı??
  5. Dul veya yetim maaşı alanlara da intibak zammı var mı?
  6. Emekli Sandığından emekli olanlara intibak zammı var mı? - Yeni !!
  7. Emekliye en fazla ne kadar intibak zammı verilecek?
  8. SSK emeklisiyim İntibak zammı tek bir kereye mahsus mu verilecek? -Yeni !!
  9. Toplu para alabilecek miyim?
  10. Yetim maaşı alıyorum İntibak zammından yararlanabilecek miyim?
  11. e-Devlet şifrenizle internetten gösterge, kademe ve derece gibi bilgileri öğrenme imkanı hk. - Yeni !!
  12. İntibak Tablolarında aynı kademe ve derece olmasına rağmen niçin farklı zamlar çıkıyor? - Yeni !!
  13. İntibak Tablolarında gösterge, kademe ve derecemi, farklı prim günlerinde görüyorum hangisi benim zammım?
  14. İntibak artışını sadece bir kereye mahsus olarak mı alacağım?
  15. İntibak zammı soruları - Kimler intibak zammı alacak? - Paralar ne zaman yatacak? - Varisler alacak mı? - Toplu para var mı? - CEVAPLARI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN!
  16. İntibak zammını kimler alıyor?
  17. İntibak zammını öğrenmek isteyen ama prim günü, derece, kademe ve göstergesini bilmeyen emekliler - YENİ GÖSTERGENİZİ SGK'DAN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ!
  18. İntibak zammıyla ilgili Tablolarda kendi bilgilerimi neden göremiyorum?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com