Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

19 Kasım 2012 Pazartesi

Evlenmeyi düşünüyorum acaba sigorta bana çeyiz parası verir mi?

Dul aylığı alırken evlenene sadece Emekli Sandığı çeyiz yardımı öder

Soru: 36 yaşında bir bayanım. Eşim 3 yıl önce vefat etti. 2 çocuk ve kendim eşimden aylık alıyoruz. Şu an evlenmeyi düşünüyorum. Acaba sigorta bana çeyiz parası verir mi? Bu konuda bilgi verirseniz sevinirim. E.GÜVEN

Cevap: Hangi kurumdan çeyiz yardımı aldığınızı belirtmemişsiniz. Evlendiğinizde çeyiz yardımı alıp, alamayacağınız eşinizin tabi olduğu sosyal güvenlik kurumuna göre değişir. Şayet Emekli Sandığından yetim aylığı alıyorsanız, evlenmeniz halinde 12 aylık tutarında çeyiz yardımı alabilirsiniz. SSK veya Bağ-Kurdan dul aylığı alıyorsanız, çeyiz yardımı alamazsınız. Bu durum yasalar arasındaki farktan kaynaklanıyor.
 
Ekrem SARISU - Posta

AŞAĞIDAKİ KONU BAŞLIKLARI İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR:

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com