Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

26 Eylül 2012 Çarşamba

Kıdem tazminatımı alarak ne zaman işlimden ayrılıp emekli yaşımın dolmasını bekleyebilirim?


Kıdem tazminatı alarak ayrılmak için 7000 gün prim gerek  

Soru:17 Mayıs 1983 doğumluyum. 17 Mayıs 2001 de Bağ-Kur sigortalılığım başladı ve 1 Ekim 2008 tarihinde Bağ-Kuru terk ettim. Daha sonra 1 Ekim 008 de SSK sigortalılığım başladı 28 Aralık 2009 da çalıştığım yerden ayrıldım. Daha sonra 1 Nisan 2010 tarihinde yeni işime başladım. Bu is yerimden de 12 Nisan 2012 de ayrıldım. Ertesi gün, yani 13 Nisan 2012 tarihinde şu anda çalıştığım iş yerime girdim. Ve halen çalışmaya devam ediyorum.Bu şartlarda hangi yaş ve prim ödeme gününde emekli olabilirim? Kıdem tazminatımı alarak ne zaman işlimden ayrılıp, emekli yaşımın dolmasını bekleyebilirim? Onur GUZEY

Cevap: SSK da emekli olmak için; 7000 gün prim ödeme ve 60 yaş şartlarına tabisiniz. Sigortalı çalışmanızla 3189 gün daha prim ödeyerek toplam prim ödemenizi 7000 güne tamamlamanız şartıyla, 60 yaşınızı dolduracağınız tarihte emekli olabilirsiniz.

3189 gün daha prim ödeyerek toplam priminizi 7000 güne tamamlayacağınız tarihte kıdem tazminatınızı alarak işinizden ayrılıp, 60 yaşın dolmasını çalışmadan bekleyebilirsiniz. (ara vermeden prim öderseniz 4 Ağustos 2021 de)

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com