Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

2 Eylül 2012 Pazar

1992 yılında çıraklık eğitim merkezinde sigortalı oldum bu başlangıç emeklilikte geçiyor mu?


Çırak sigortası başlangıç sayılmıyor

Soru: 1992 yılında çıraklık eğitim merkezinde sigortalı oldum. Okul tarafından bu sigorta yılı olarak geçiyor mu? Onun dışında 2003 yılında sigortaya girdim. Şimdi 2003 yılından beri sigortalıyım. Yaşım 35’dir. Ne zaman emekli olabilirim? Yaklaşık 3000 gün prim ödemem var. Birol CAYAN

Cevap: Çırak sigortasında kişileri emekli eden uzun vadeli sigorta kollarına (malullük, yaşlılık ve ölüm sigortaları) prim ödenmediğinden emeklilik açısından başlangıç sayılmaz. 2003 başlangıcınıza göre, emekli olmak için; 7000 gün prim ödeme ve 60 yaş şartlarına tabisiniz. 4000 gün daha prim ödeyerek 3000 gün olan priminizi 7000 güne tamamlamanız şartıyla, 60 yaşınızı dolduracağınız tarihte emekli olabilirsiniz.

Ekrem SARISU - POSTA

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com