Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

17 Şubat 2012 Cuma

Özel hastane mağdurları hk.

FAZLA PARA ALAN HASTANEYİ ŞİKAYET EDİNİZ

Geçtiğimiz haftalarda Kanal D Doktorum programına çıkmıştınız ve Özel hastanelerdeki Yenidoğan Yoğun bakım hizmeti için talep edilen paranızı geri iade alabilirsiniz, konulu bilgilendirmeniz karşılığında erken doğum yaptığım için bebeğim yenidoğan yoğun bakım ünitesine alındı, sizin bilgilendirmenizden sonra doğum yaptığım hastaneye gittim ve ödediğim paramı geri istedim.
Eğer geri ödemezseniz hastaneyi şikayet edeceğimi söyledim, bunun karşısında hastane bana olumlu yaklaştı. Ancak, 2 haftadır süren prosedürlerini beklemekteyim, bu gün bir sonuç aldım ve bana diyorlar ki biz sizin dosyanızı hazırladık siz SGK’dan kendiniz paranızı talep edeceksiniz. Ben de dedim ki ben parayı hastaneye ödedim dolayısı ile paramı sizden geri istiyorum, siz hastane olarak SGK'dan talebinizi yapın orası beni ilgilendirmez diyorum, fakat bir türlü anlaşamadık. Bu konuda öncelikle sizden şöyle bir yardıma ihtiyacım var, 2008 Ekim ayında çıkan bu konu ile ilgili kanunu veya yasayı gönderebilirseniz çok sevinirim. Eğer hastane hala ikna olmazsa size bizzat gelerek bu konuda yardımcı olmanızı isteyeceğim.

Burcu Kantemir

Burcu hanım doğru bir iş yapmışsınız, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası (SS ve GSS) Kanunu ile Sağlık Uygulama Tebliği (SUT) gereğince, yenidoğan da dahil olmak üzere SGK ile sözleşmesi olan hiçbir hastane sizlerden TEK BİR KURUŞ bile para isteyemez. Sizden bu parayı yasadışı şekilde almışlar iyi ki de faturasını almışsınız. Diğer okurlarım için belirteyim hastanelerden fiş değil fatura isteyin ve fatura da yazan kadar para ödeyin. Daha fazla para ödemeyin. Bahsettiğiniz hastane sizden yasadışı şekilde aldığı tüm parayı iade etmelidir, iade etmezse önce Sağlık Bakanlığı ve Sağlık İl Müdürlüğü’ne ve ayrıca SGK’ya şikayet edin. Bu arada Cumhuriyet savcılıklarına suç duyurusunda bulunun. Paranızı yine de alamazsanız dava açarak faiziyle birlikte paranızı alırsınız. 2012 yılı SUT’u gereğince sizden fazla para alan hastanelere SGK, sizden aldıkları paranın 5 katından ve 6 bin liradan az olmamak üzere ceza keserler ve parayı size verirlerse de 5 kat ceza 2,5 kata düşer. Size ödemezlerse de SGK bu parayı size ödemek zorundadır.

Ali TEZEL- Gazete Habertürk

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com