Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

24 Nisan 2011 Pazar

Bağ-kur Dul ve Yetim Aylıkları Rehberi


Bağ-kur Dul ve Yetim Aylıkları Hakkında Merak Ettiğiniz Soruların Cevapları İçin Tıklayınız

  1. BAĞ-KUR'luların ölüm sigortasından yararlanma şartı nedir?
  2. BAĞ-KUR emeklisi eşim vefat etti. Benim hiç bir yerden gelirim yok. Tarafıma aylık bağlanması için istenilen belgeler nelerdir?
  3. İsteğe bağlı emekli maaşı alan bekar bir bayanım. BAĞ-KUR emeklisi iken vefat eden babamdan yetim aylığı alabilir miyim?
  4. Annem SSK'dan, babam ise BAĞ-KUR'dan emekli aylığı alıyorlar. Ben ise tarım sigortalısıyım. Annem ve babamın vefat etmeleri halinde her ikisinden de maaş alabilir miyim?
  5. BAĞ-KUR emeklisi eşimden dul aylığı alıyorum. Aynı zamanda babamdan da BAĞ-KUR'dan kız yetim aylığı alabilir miyim?
  6. BAĞ-KUR emeklisi imam nikahlı eşim vefat etti. Ölüm aylığı alabilir miyim?
  7. 4/a (SSK) sigortalısı olarak çalışan bekar bir bayanım. BAĞ-KUR emeklisi iken vefat eden babamdan yetim aylığı alabilir miyim?
  8. Babam 4(b) BAĞ-KUR sigortalısıyken 15.02.2009 tarihinde vefat etti.4000 gün prim ödenmiş.Ancak Genel Sağlık Sigortası prim borcu var.Biz Hak sahiplerine ölüm aylığı bağlanır mı?
  9. BAĞ-KUR'dan yetim aylığı alan ablam vefat etti. Cenaze ödeneği alabilir miyim?
  10. BAĞ-KUR emeklisi iken vefat eden annem için cenaze ödeneği almak istiyorum, ne yapmalıyım?
  11. BAĞ-KUR emeklisiyim. Eşim vefat etti, cenaze ödeneği alabilir miyim?
  12. 4/b (BAĞ-KUR) sigortalıları için ödenen cenaze ödeneği ne kadardır?
  13. BAĞ-KUR'dan erkek yetim aylığı alıyorum. İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  14. BAĞ-KUR'dan kız yetim aylığı alıyorum. İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde yetim aylığım kesilir mi?
  15. BAĞ-KUR'dan dul aylığı alıyorum. İsteğe bağlı sigortalı olmam halinde dul maaşım kesilir mi?
  16. Yaşlılık aylığı ile birlikte, ölen eşimden dolayı da aylığa hak kazandım. Her iki aylığı da alabilir miyim?
  17. Annem, BAĞ-KUR emeklisi iken vefat etti. Ben reddi miras davası açtım. Bu durumda BAĞ-KUR'dan yetim aylığı alabilir miyim?

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com