Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

5 Ağustos 2010 Perşembe

SSK kurumundan yetim aylığı alıyorum dükkan açtığım zaman yetim maaşım kesilir mi?

SORU:

Sayın Ali Bey;

Bu şekilde kıymetli, insanlarımıza faydalı siteyi kurduğunuz için kendi adıma çok teşekkür ederim.

Benim sorunum babam vefat ettiği için SSK kurumundan yetim maaşı almaktayım.

Şimdi kendime küçük bir bakkal dükkanı açmak istiyorum. Ben dükkanı açtığım zaman yetim maaşım kesilir mi?

Lütfen cevap veriniz saygılar. Sayın Ali Bey cevabınız çok önemli teşekkürler...

CEVAP:
 

Hanımefendi vergi mükellefi olduğunuzda SSK yetim aylığınız kesilir. Hukuken vergi mükellefi olduğunuz anda Bağ-kur'lu sayılacağınız için yetim aylığı alamazsınız.
 
İşyeri açılışınızı bildirmez ve yetim maaşını da almaya devam ederseniz size yapılan ödemeler faiziyle geri alınır.
 
Eğer bakkal dükkanınızı açarsanız artık vergi mükellefi olduğunuzu SSK'ya bildirerek yetim aylığınızın kesilmesini talep edin.

En doğru yol budur. Girişiminiz umarım hayırlı olur.


SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com