Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. Bize danışın...

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK HESAPLAMA
• En Erken Nereden ve Nasıl Emekli Olacağınızın Tespiti • SSK ve Bağ-kur Emeklilik Başvuruları • Emeklilik Hesaplama • Hizmetimiz Ücretlidir.
SSK ve Bağ-kur Sorularınız İçin Yazın: 

30 Haziran 2010 Çarşamba

İşyeri çalıştırıyorum Bağ-kur'um yok eşimin sigortasından yararlanabilir miyim?

SORU:

İyi günler Ali bey ben bir işyeri çalıştırıyorum. Esnafım eşimi işci olarak çalıştırıyorum SSK başlattım teşvik piriminde faydalacagım. Benim Bağkurum yok başlama yapılmadı. Eşimin SSK sı başladıgı zaman bende eşimin üstünden faydalanabilir miyim? Faydalanırsam bir sakıncasıı varmı?

Yunus B.

CEVAP:



Yunus bey halen vergi mükellefi olduğunuz için eşinizin sigortasından yararlanıp sağlık hizmeti alamazsınız.

Bağ-kur kaydınızın olmaması sizin Bağ-kur kapsamında olmadığınız anlamına gelmez.

Eğer eşinizin üzerinden sağlık almaya başlarsanız ve SGK durumu fark ederse
1 Ekim 2008 itibariyle Bağ-kurunuzu başlatırlar ve size de o tarihten bu tarihe kadar borç çıkartırlar.

Ayrıca haksız yere sağlıktan yararlandığınız için başınız ağrır.

Bu yola başvurmamanızı tavsiye ederim.

Eğer sağlıktan yararlanmak sizin için hayati önemde ise Bağ-kur kaydınızı başlatın.

Bu durumda Ekim 2008 ile Temmuz 2010 arasındaki prim borcunuzu öderseniz sağlıktan faydalanmaya başlayabilirsiniz.

SSK ve Bağ-kur Emeklilik Sorularınızı Yanıtlıyor

Değerli ziyaretçi; SSK ve Bağ-kur Ücretli Emeklilik Hesaplamaları ve Emeklilik Başvuruları için Hizmet veriyoruz. Emeklilik başvurusu ciddi iştir yanlış başvuru yaparak mağdur olmayın. İletişim İçin Yazın: emeklilikuzman@gmail.com